STRESS SIKIT

Yaaa Assalamualaikum kome semua ye. Hari ni aku nak update benda yang buat aku stress pada minggu ini dan juga minggu-minggu sebelumnya. Tiba-tiba hari ini wifi sampai kat bilik so baik jugalah kiranya aku manfaatkan perkara ni hahahaha.


Okay guys itu selingan pertama hahaha. Kita manusia kena study hard okay, jangan ala kadar. Apa jadi ala kadar? Ala kadar jugalah resultnya. So point nya untuk post ni nak cerita pasal satu subjek, iaitu ENT300. Apakah itu? Itu subjek business. Nama panjang dia apa ek, jap aku lupa. Okay, Fundamentals of Entrepreneurship. Haaa memang mental ah sikit. Bukan sebab susah, sebab dia satu je. Lecturer. Maaf lecturerku! Huhuhu. Okay tak nak lah cerita pasal lecturer. Kita elakkan benda-benda yang tak elok ni ya. So, idea tu dah ada cuma aku stress bila cari kat Malaysia takde tapi bila lecturer tanya kat Malaysia ada ke tak aku dengan penuh yakin dan berdedikasi cakap tak ada. Then, lepastu cari punya cari lagi ada pulak kat Malaysia. Kau raaasaaa? Aku diam je lah. Proceed je hahahaha. Apa benda tu? Haaa nak tahu? Nanti lah lepas final aku kasi tahu sama ada berjaya ataupun tidokkk. 

Itu je kot aku nak cerita. Hahahaha, tak tahu nak cerita apa. Tapi InsyaAllah next post aku cerita pasal crush aku di sini. Hahahaha, malu I. Tunggu je lah ye bila aku ada masa nak cerita benda merepek ni. 

animelunatic:
“ Love you
”

Okayyy, terima kasih tak terhingga buat pembaca blog ni. Hahahaha. Aku tak tahu lah ada ke tak tapi terima kasihlah sebab baca cerita merepek aku ni. Okay gerak dulu nanti wifi tak sampai pulak. Dah lain macam je ni okayyy bye Assalamualaikum.

Comments

Popular posts from this blog

MDS UITM Pasir Gudang 2016

Cuti semester 5 bulan

2 paper lagi